Tuesday, December 21, 2010

HARI-HARI BERSAMA TEMAN.......

Assalamualaikum kawan2....

erm..pepagi yg indah ni saya juz nk kongsi kenangan bersama diwaktu org lain bercuti dan kami masih berada di kolej kesayangan...kuikuikuikui

pagi ni ada la yg plan nk g jogging..tpi  org tu le yg xturun..angin betull......tapi xpe..kitorang pun melencongkan kaki ke kedai mamak untuk mencari SECAWAN TEH TARIK...tapi......................

perghh!!! sgt menyelerakan ye..
mamak!!! tosei satu!!!!!!!



kitorng g mkn ramai2...5 org je pun...tpi berseri dgn kehadiran kumbang pujaan...
jeng....jeng....jeng...!!!!!!

abg riey bersama teh tarik....orgnya semanis teh tarik...kuikuiuki

ckp je tdi nk teh tarik secawan sorang...tapi masing2 punya order sampai xmuat meja...hehehe


ni plak menu yg saya order disamping roti canai..byk x?????

cheJAH yg mkn sambil gelak....


ingt kat mak kat kg ke????

mmg mkn xingat dunia larh....!

comey kan..ank sapa la ni..... hikhikhik

kak ili sayang!!!!

licin!!!

perut dh berubah saiz akibat kekenyangan....hahaha

minum milo anda jadi sehat dan kuat
ermmm sepagi bersama kalian akan saya semat dalam ingatan dan hati ini buat selamanya...

terima kasih sahabat kerna menemani dan menyerikan hidup ini.....




oopppsss......
tunggu dulu..ada gambar tambahan...hikhikhik


ni kak ili saya yg cantikk!!!!

amek kau..licin betul!!!!!!

kenangan bersama sayangku2 semua...
luv u ol lorghh!!!!!

6 comments:

  1. huhu.. terharunye saye,,, ni yg rase nak g kedai mamak lagi ni.. ktorg ni nak bayo bape ni chek oi??

    ReplyDelete
  2. xpe lah che jah oi..saye blanjer semua..hehehe
    insyaALLAH rezeki sy bertambah lepas ni..hikhikhik
    Amin...

    ReplyDelete
  3. amin... panggil abg amin ka apa ni?? haha... btw, tengkiu very much...

    ReplyDelete
  4. wah... kumbang seekor ya.. berut buncit segala...

    ReplyDelete
  5. hikhikhik..jgn marah dong syg..luv u sgt2..hikhikhik

    ReplyDelete