Monday, December 20, 2010

hari-hari yg sepi..............

Assalamualaikum....
kawan2 sekalian..........
sy xde ape nk cite pun SEBENARNYA...huhuhu
cuma keboringan tahap kritikal yg membolehkan anda semua menghantar sy ke wad ICU xpun TANJUNG RAMBUTAN....
wah2..tu agak melampau ye..sikit2 dah ler.....

saya kesepian neiyh..xtau nk wat pe..nk men2 fb n blog pun TeRPAKSA menebalkan muka meminjam lappy drpada sesiapa yg baik hati menberi pinjam..huhuhu

kesian kan??? 

(kalo kesian tu bg2 lappy anda kepada sy ye)...
hikhikhikhik

so..mmg lah xde mende nk cite nih..so saya PERGI membawa hati yg luka,terguris,duka dan lara ni..........amek kau..mmg ayat sadis ni!!!!

kuikuikui..jgnla salah faham semua ye kawan2 ku...

saya mmg begini..kuikuikuikui


dan jangan lah kamoo merasa nk bg kaki kiri kepada penulis blog ini kerana dia sangat SENGAL sekarang...


STOP!!!!!!!!!!!!!!!!

sebelum saya melalut yg melebih2 lagi..elok lah saya mengundur diri dulu yer..kuikuikui
semoga berjumpa lagi...dgn harapan saya dh xSENGAL dh..hikhikhik

ni utk kawan2 semua....

La Tahzan....

Ayuh sahabat..sama2 la kita melafazkannya.....
Amin....



KHAS BUAT KAWAN2 SEMUA...
~SYUKRAN~



Assalamualikum.....

No comments:

Post a Comment