Friday, December 17, 2010

sedih hati ini bila memikirkan..............

Assalamualaikum......
buat semua sahabat2...sy nk tekan kan kat sini...mmg niat saya mennulis blog ni tuk meluahkan segala perasaan dan segala yg bermain di benak fikiran ini...
so...
kalau sahabat2 rasa tindakan saya ni salah atau seperti membuka pekung di dada..diharapkan sahabat2 janganlah meneruskan bacaan..takut timbul rasa benci or xpuas hati...
maaf sekiranya post kali ini agak keterlaluan di fikiran semua....
saya adalah seorang yg lemah yag selalu hilang pedoman dan tempat bergantung......

saya sentiasa sesat dalam dunia yg semakin mencabar ni... banyak tanggunggan yang saya galas skang ni buat saya putus harapan....ingin mencari jln singkat...................

1 comment:

  1. chek suria... jgn la begitu... hidup adalah cabaran n dugaan.. ala... wat mcm p ramlee n rakan2 tu, 'cooobaaann...'... all da best, jgn sedeh2 ma...

    ReplyDelete