Thursday, January 6, 2011

sudah la ngakk ketemu.....

Assalamualaikum....
salam sayang buat sahabat semua....
dia lama saya xnulis kat sini..almaklum la..xde lappy...
skang ni dah ada dh...hehehehe
lagipun kesihatan yg tdk mengizinkan......




nk cite ape ep????




oh ya...saya da start kelas tau....n selain kelas ada benda lain yg menunggu...
jeng...........jeng...............jeng.............








PROGRAM KOLEJ KHAR YG TERSAYANG!!!!!!!!






ada dua program yg saya terlibat nanti...


1) KARIB atau nama sebenarnya Karnival Insaniah Bestari


2) KHAR TOWN atau nama singkatannya KT.......oppsss jgn salah faham..bukan kuala terengganu k..






erm....penat la skit kot..tpi yg penting pengalaman masukk!!!!!










da xtau nk tulih ape ni................




ohh ya...




nk bgtau ni...tpi korang jgn jeles...
hehehehe




saya nk g mkn ni..lapar la....






hehehehe...rilex bro..jgn mrh2.....









hikhikhik



k


jga diri ye semua.....
nati saya menulih lg k....



tungguu......
bye!!!!





Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment