Tuesday, October 5, 2010

oh hati.....

hati ini sering dilukai...hati ini sering disakiti...hati ini sering bersedih bersendirian... siapa yg mendengar?? tiada.... kerna tiada siapa mahu mendengar jeritan hati ini... 
aku sepi..aku sunyi...hati ini yg sering menggembirakan hati lain namun jarang digembirakan oleh insan yang didambakan....

 ini luahan hati aku yg sering kali meronta0ronta hingga membuatkan aku berasa bersalah..mungkin kerna aku tidak menjaganya dengan baik.. oh hati..maafkan aku... aku hanya mampu untuk menggembirakan hati org lain tanpa memikirkan mu...

nk tahu nape aku tulis semua ni??? sebab aku betul2 dah letih menggembirakan hati insan yg aku sayangi sedangkan aku hanya seperti bayu yg bertiup pergi.. sedih..namun tiada siapa yang mengerti....... salah kah aku untuk mengharapkan sedikit perhatian setelah segala pengorbanan yang aku lakukan untuk kalian...

No comments:

Post a Comment