Monday, October 4, 2010

corat coret....

aku saje je ni nk menulis walopun sebenarnya ak xtau nk tulis ape.. ngah boring2 setelah penat otak menelaah matematik asasi yg akan diadakan test esok..hukhukhuk da nk test bru nk study,,ni la student zaman sekarang.. whats in my mind right now??? i also dun know..hahahahah 
em..maybe aku leh kongsi sumthing kat sini... ape pendapat korunk lau pengorbanan yg selama ni korunk wat kat seseorg..LANGSUNG tidak dihargai...sakit kan??? ak sudah lali merasakan begitu... perbuatan yg cuba ak tonjolkan bukanlah semata-mata mengejar pangkat atau darjat mahupun gelaan serta jawatan...namun nawaitu utama aku adlah untuk melaksanankan tanggungjawab yg aku sedia ingin pikul...
mengapa begitu??? hanya insan2 yang berfikiran bahawa aku inginkan pangkat dan darjat tersebut mempunyai jawapannya... aku tak ingin mengalah..namun aku hanya insan biasa yg tak mampu memuaskan hati semua pihak.. terdetik jua di hati kecilku ini untuk berhenti berkhidmat namun takut dikatakan pengecut dan mudah mengaku kalah....
KU TAk INgIn BEgITu........

No comments:

Post a Comment